A Laptopszakiról
Légy részese egy piacvezető csapatnak! A Laptopszaki Magyarország egyik vezető cége, amely kifejezett laptop alkatrészek/tartozékok webes kereskedelmével és laptopok szervizelésével foglalkozik.
2011-ben 3 fős start-upként indultunk, mára a 22 fős csapatunkkal évente kb. 40.000 laptop tulajdonosnak nyújtunk barátságos, gyors és szakértő segítséget, hogy minél kevesebb ideig kelljen nélkülözniük a laptopjukat, ha probléma adódik vele.
250.000+
vásárló az elmúlt években
100%-ban magyar tulajdonú cég
Bővül a csapatunk, ezért új munkatársat keresünk az alábbi pozícióba 8 órás munkakörben:
Beszerzési asszisztens
A POZÍCIÓRÓL RÖVIDEN
Beszerzői csapatunkba keresünk egy angolul írásban jól kommunikáló, jó Excel tudással rendelkező beszerzési asszisztenst, aki precíz munkájával hozzájárul a cégünk sikeres működéséhez.
EZEK LESZNEK A FELADATAID
- Vásárlói ajánlatkérések folyamatos feldolgozása: napi feladatod lesz, hogy a rendszerünkbe beérkező készleten kívüli vásárlói ajánlatkérésekre rövid határidőn belül e-mailes ajánlatokat küldj.
- Kapcsolattartás a külföldi beszállítókkal: árajánlatok bekérése, feltételek egyeztetése írásban és online platformokon (angol nyelven)
- Kapcsolattartás belföldi nagykereskedésekkel, kisebb volumenű rendelések kezelése
- Megrendelések rögzítése és nyomon követése a belső rendszerben: a megrendelések leadását követően a saját rendszerünkben is pontosan és precízen adminisztrálnod kell a részleteket
- Az import termékbeszerző munkájának támogatása
- Egyéb beszerzési és logisztikai adminisztrációs feladatok ellátása, szerződések és szállítási dokumentumok kezelése
AMIT KÉRÜNK:
- Minimum középfokú végzettség (kereskedelmi, gazdasági vagy logisztikai terület előny)
- Jó kommunikációs készség és problémamegoldó hozzáállás
- Kommunikáció képes angol nyelvtudás írásban (a beszállítókkal való kommunikáció miatt)
- Erős adminisztrációs készségek (Excel ismerete előny)
- Precíz vagy, pontos, és nagy figyelmet fordítasz a részletekre
- Szeretsz új dolgokat tanulni
- Számodra is fontos, hogy egy összetartó, klassz csapatban dolgozz nap mint nap
- Fontos: nem szükséges értened a laptopok javításához, ahhoz hogy sikeresen tudd végezni ebben a pozícióban a munkád.
AMIT KÍNÁLUNK A MUNKÁDÉRT CSERÉBE:
- Minden kiszámítható, korrekt és biztonságos: a fizetésed teljesen bejelentett, mindig percre pontosan érkezik (a cég Bisnode AAA minősítésű pénzügyileg)
- Stabil, 14 éve növekvő vállalkozás, ahol hosszú távra tervezhetsz
- Felelősségteljes munkakör, ahol valódi hatással lehetsz az ügyfelek elégedettségére
- Hétköznapi munkarend egy modern irodában, családias és barátságos légkörben (nincs hétvégi munkavégzés)
- Céges laptop és heti 1 home office lehetőség
- Születésnapodra +1 nap extra szabadság
- Dolgozói kedvezmény az általunk forgalmazott termékekre
A KIVÁLASZTÁS SORÁN ELŐNYT ÉLVEZEL, HA...
- E-kereskedelmi tapasztalattal rendelkezel
- Előnyt jelent, ha van tapasztalat beszerzésben, logisztikában vagy nemzetközi kereskedelemben
Munkaidő, juttatások:
Munkaidő
Nincs túlóra
Törzsidő: 8:00 - 16:30
Ebédidő:
Ekkor kezdhetsz:
2025 április
Juttatások
Ingyen üdítő
Ingyen reggeli
Ingyen kávé, tea
Ingyen rágcsa
Házon belüli képzések
Csapatépítő programok
Képzési hozzájárulás
Utazási támogatás
Szükséges nyelvtudás:
Középfokú angol nyelvtudás
Munkavégzés helye:
1117 Budapest, Október huszonharmadika utca 14.
Laptopszaki management:

Malatidesz Zsolt
alapító, cégvezető

Szegedi Tamás
alapító, cégvezető

Fedák Nándor
kereskedelmi vezető

Lizák Bálint
beszerzési vezető

Lipárt Balázs
B2B üzletágvezető

Illés Valentina
pénzügy
Büszkék vagyunk rá, hogy Ők is a partnereink
Jelenetkezz a(z) Beszerzési asszisztens pozícióra a lenti űrlapon keresztül!
Ez fog történni, ha leadod a jelentkezésedet:
1
Ürlap elküldése: első lépésként add meg és
küldd el az adataidat!
2
További kérdések: kapni fogsz egy e-mailt,
amiben újabb kérdéselet teszünk fel.
3
Hívni fogunk: telefonon fogunk keresni, hogy
jobban megismerjünk.